Založ si blog

Ženy, muži a nekonečný príbeh

„Dnes neprídem, nepýtaj sa prečo a nevolaj mi.“ Prečítal som si SMS so zlepenými očami

v posteli…

Po ťažkých dvoch skúškových dňochv ktorých som prešiel skúškami z Chémie a Spoľahlivosti technických systémov som bol nadmieru šťastný, že mi ostala aká taká hodina na príjemný zaslúžený oddych v posteli. S nesmiernou radosťou som si ľahol a zaspal. Musím podotknúť, že pred tým než som si ľahol som, nemal chuť sa pochváliť svojej polovičke s výsledkom. Chcel som mať jednoducho kľud a oddych. V tom mi zavolala a pýtala sa ako bolo. Povedal som, že bolo fajn, že to mám a že sa teším ako si oddýchnem. Ona mala večer prísť ku mne, tak som sa spýtal kedy. Odpovedala a spýtala sa či ju prídem čakať na zastávku asi 200m od miesta kde bývam. Povedal som úprimne, že som uťahaný a rád by som si pospal. V tom mi odvrkla a povedala, že mám ísť spať a oddychovať. V tej chvíli som netušil,že je oheň na streche, naivne ako chlap som si myslel, že je taká chápavá a myslí to vážne. A tak istom čase spánku ma zobudila táto sms. Skoro som dostal infarkt!!! Odpísal som hneď, či sa niečo zlé nestalo a tak, no dostal som len odpoveď, že ona nieje pre mňa samozrejmosťou nech si nezvykám, že ju mám na háku a vidieť to na každej somarine.

Mám v hlave veľa otázok. Je zlé ak chce mať chlap niekedy svätý pokoj od ženy? Je možné ženu ľúbiť a chcieť mať niekedy pokoj a oddýchnuť si? Prečo to ona nikdy nepochopí?

Neodpísal som. nebudem komunikovať mobilom, aj tak to nevyrieši, no poviem Vám, že som sa na ňu tešil ale teraz chcem mať ešte väčší pokoj a kľud.

 

Jaroslav Haščák

V kauze Gorila opäť obvinili Haščáka a ďalšie osoby

19.03.2024 09:36, aktualizované: 09:57

Ide o trestné činy založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny či korupčné trestné činy.

Kurimany, zrútený most

Nemeckú statičku Sabine H. uznal súd za nevinnú v kauze spadnutého mosta na Spiši

19.03.2024 09:24

Tragédia si v novembri 2011 vyžiadala štyri ľudské obete a ďalších zranených.

Štefan Harabin, ta3

VIDEO: Prezidentský kandidát Štefan Harabin. Rusko nepovažuje za agresora, chce neutralitu Slovenska

19.03.2024 07:00

O post prezidenta Slovenskej republiky vo voľbách v roku 2024 sa uchádza 10 ľudí.

vojna na Ukrajine

ONLINE: Michel: Aby bol v Európe mier, musí sa pripraviť na vojnu. Volá po vojnovej ekonomike

19.03.2024 06:15, aktualizované: 09:39

Ak nebude reakcia EÚ správna a neposkytne Ukrajine dostatočnú podporu, aby zastavila Rusko, budeme ďalší na rade, tvrdí šéf Európskej rady Michel.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 1918x
Priemerná čítanosť článkov: 1918x

Autor blogu

Kategórie

Archív